Заклад дошкільної освіти №29 «Дивосвіт»

Педагогічний колектив

Характеристика педагогічного колективу ЗДО №29 “Дивосвіт”
Заклад дошкільної освіти №29 «Дивосвіт» укомплектовано такими педагогічними кадрами: 1 директорка, 1 вихователь-методист, 21 вихователька, 1 асистентка виховательки, 2 музичні керівники, 1 практичний психолог, 1 інструктор із фізкультури. Одна посада вихователя вакантна.

Освітній процес у ЗДО №29 «Дивосвіт» здійснюють 28 педагогів, які характеризуються так:

за освітнім рівнем:

· з вищою педагогічною освітою (спеціаліст, магістр) – 21 педагог;

· з середньою спеціальною освітою (бакалавр) – 7 педагогів;

за результатами атестації:

· педагогічне звання «вихователь-методист» – 2 педагоги;

· педагогічне звання «старший вихователь» – 1 педагог;

· спеціаліст вищої категорії – 4 педагоги;

· спеціаліст першої категорії – 9 педагогів;

· спеціаліст другої категорії – 6 педагогів;

· спеціаліст – 4 педагоги;

· відповідають займаній посаді – 5 педагогів;

за стажем роботи:

· до 3 років – 3 педагоги;

· від 3 до 10 років – 8 педагогів;

· від 10 до 20 років – 7 педагогів;

· понад 20 років – 10 педагогів.

Діяльність педагогічного колективу спрямована на виконання таких завдань:
 
  • постійне підвищення рівня педагогічної інноваційної компетентності;
  • використання новітніх технологій навчання і виховання, перехід від репродуктивного виду навчання до продуктивного;
  • формування життєвої компетентності дошкільника в контексті Базової програми «Я у Світі» та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;
  • запровадження особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання на основі диференціації та індивідуалізації;
  • створення належних умов для повноцінного розвитку та реалізації дитиною свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального);
  • впровадження в навчально-виховний процес науково обґрунтованих освітніх технологій, спрямованих на формування, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників;
  • формування творчої особистості з урахуванням її можливостей, потреб та перспектив розвитку;
  • формування шкільної зрілості дошкільника;
  • формування пізнавальних здібностей дитини, розвиток особистості в цілому;
  • створення розвивального середовища для організації різноманітних видів діяльності дошкільників;
  • формування основ життєвої компетентності дитини: уміння жити у злагоді з довкіллям та із самим собою, усвідомлювати своє місце серед інших, адекватно реагувати на події, оптимістично ставитися до життя, орієнтуватися в людських стосунках;
  • формування у дитини позитивного образу «Я», здатності до оцінки, самооцінки та самореалізації;
  • розвиток базових якостей особистості: самостійності, працелюбності, людяності, доброти, ввічливості, чесності, сміливості.
Перейти до вмісту