Педагогічний колектив
Характеристика педагогічного колективу ЗДО №29 “Дивосвіт”
Заклад дошкільної освіти №29 «Дивосвіт» укомплектовано такими педагогічними кадрами: 1 директорка, 1 вихователь-методист, 21 вихователька, 1 асистентка виховательки, 2 музичні керівники, 1 практичний психолог, 1 інструктор із фізкультури. Одна посада вихователя вакантна.
Освітній процес у ЗДО №29 «Дивосвіт» здійснюють 28 педагогів, які характеризуються так:
за освітнім рівнем:
· з вищою педагогічною освітою (спеціаліст, магістр) – 21 педагог;
· з середньою спеціальною освітою (бакалавр) – 7 педагогів;
за результатами атестації:
· педагогічне звання «вихователь-методист» – 2 педагоги;
· педагогічне звання «старший вихователь» – 1 педагог;
· спеціаліст вищої категорії – 4 педагоги;
· спеціаліст першої категорії – 9 педагогів;
· спеціаліст другої категорії – 6 педагогів;
· спеціаліст – 4 педагоги;
· відповідають займаній посаді – 5 педагогів;
за стажем роботи:
· до 3 років – 3 педагоги;
· від 3 до 10 років – 8 педагогів;
· від 10 до 20 років – 7 педагогів;
· понад 20 років – 10 педагогів.
Діяльність педагогічного колективу спрямована на виконання таких завдань:
- постійне підвищення рівня педагогічної інноваційної компетентності;
- використання новітніх технологій навчання і виховання, перехід від репродуктивного виду навчання до продуктивного;
- формування життєвої компетентності дошкільника в контексті Базової програми «Я у Світі» та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;
- запровадження особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання на основі диференціації та індивідуалізації;
- створення належних умов для повноцінного розвитку та реалізації дитиною свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального);
- впровадження в навчально-виховний процес науково обґрунтованих освітніх технологій, спрямованих на формування, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників;
- формування творчої особистості з урахуванням її можливостей, потреб та перспектив розвитку;
- формування шкільної зрілості дошкільника;
- формування пізнавальних здібностей дитини, розвиток особистості в цілому;
- створення розвивального середовища для організації різноманітних видів діяльності дошкільників;
- формування основ життєвої компетентності дитини: уміння жити у злагоді з довкіллям та із самим собою, усвідомлювати своє місце серед інших, адекватно реагувати на події, оптимістично ставитися до життя, орієнтуватися в людських стосунках;
- формування у дитини позитивного образу «Я», здатності до оцінки, самооцінки та самореалізації;
- розвиток базових якостей особистості: самостійності, працелюбності, людяності, доброти, ввічливості, чесності, сміливості.