Заклад дошкільної освіти №29 «Дивосвіт»

Методична робота

Методична робота ЗДО №29 “Дивосвіт”

   Вихователь-методист: Тулай Олена Юріївна,
   спеціаліст вищої категорії,
   «старший вихователь»,
   Відмінник освіти України

  Методичний кабінет є «мозковим центром» дошкільного закладу та акумулює кращий досвід колективу. Тулай О.Ю. організовує методичну роботу з педагогами, вирішуючи основні напрями діяльності колективу, серед яких обов’язковим є збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я вихованців, забезпечення розвивального середовища і створення оптимальних умов для особистісно орієнтованого навчання та розвитку творчої особистості дитини.
   У методичному кабінеті зібрано фахову літературу, педагогічні періодичні видання, творчі напрацювання педагогів, кращі зразки конспектів занять, свят, розваг, постійно організовується виставка новинок методичної літератури.

  Методична робота в дошкільному закладі ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів.

 

   Методична робота спрямована на:

•    вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
•    стимулювання творчого потенціалу;
•    підвищення педагогічної культури вихователів;
•    вдосконалення педагогічної майстерності;
•    розвиток спеціальних умінь та навичок;
•    формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

   Методична робота базується на таких принципах:
•    гуманізм, демократизм;
•    педагогічна співпраця з вихователем;
•    робота в режимі довіри, доброзичливості;
•    творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
•    допоміжно-регульований контроль;
•    надання вихователеві права вибору;
•    системність методичних заходів;
•    щоденна допомога;
•    випереджальний характер методичної роботи.

   Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:
   Колективні:

  • інструктивно-методичні наради;
  • педагогічні ради;
  • педагогічні читання;
  • теоретичні семінари;
  • семінари-практикуми;
  • колективні перегляди освітнього процесу.

   Групові:

  • методичні об’єднання вихователів дошкільних груп;
  • робота творчих груп;
  • консультації.

   Індивідуальні:

  • наставництво;
  • самоосвіта;
  • взаємовідвідування;
  • робота над проблемними питаннями;
  • атестація.

План підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023-2024 н.р.

Перейти до вмісту