Заклад дошкільної освіти №29 «Дивосвіт»

Педагогічний колектив

Характеристика педагогічного колективу ЗДО №29 “Дивосвіт”
   Наш педагогічний колектив – це колектив однодумців, творчих, талановитих людей, справжніх професіоналів. Кожний педагог – неординарна особистість, яка володіє навчальними психологічними технологіями виявлення і розвитку вікових та природних здібностей дитини. Усіх об’єднує найголовніше – любов до дітей та повсякденна турбота про всебічний розумовий і фізичний розвиток дошкільників. У своїй роботі ми керуємося народною мудрістю: “Дитятко – що тісто: як замісив, так і виросло”.

   Освітній процес у ЗДО №29 «Дивосвіт» здійснюється 27 педагогами, які характеризуються так:

За освітою:
•    з вищою педагогічною освітою – 22 педагоги,
•    молодший спеціаліст, бакалавр – 5 педагогів.

За рівнем педагогічної майстерності:
•    педагогічне звання «вихователь-методист» – 2 педагоги;

•    педагогічне звання «старший вихователь» – 1 педагог;
•    спеціаліст вищої категорії – 5 педагогів;
•    спеціаліст першої категорії – 4 педагоги;
•    спеціаліст другої категорії – 8 педагогів;
•    спеціаліст – 5 педагогів;
•    відповідають займаній посаді – 5 педагогів.

За стажем роботи:
•    до 3 років – 3 педагоги;
•    від 3 до 5 років – 5 педагогів;

•    від 5 до 10 років – 5 педагогів;

•    від 10 до 15 років – 3 педагоги;
•    від 15 до 20 років – 1 педагог;
•    понад 20 років – 10 педагогів.

 

 

 

 

 

Діяльність педагогічного колективу спрямована на виконання таких завдань:

 

 
  • постійне підвищення рівня педагогічної інноваційної компетентності;
  • використання новітніх технологій навчання і виховання, перехід від репродуктивного виду навчання до продуктивного;
  • формування життєвої компетентності дошкільника в контексті Базової програми «Я у Світі» та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;
  • запровадження особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання на основі диференціації та індивідуалізації;
  • створення належних умов для повноцінного розвитку та реалізації дитиною свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального);
  • впровадження в навчально-виховний процес науково обґрунтованих освітніх технологій, спрямованих на формування, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників;
  • формування творчої особистості з урахуванням її можливостей, потреб та перспектив розвитку;
  • формування шкільної зрілості дошкільника;
  • формування пізнавальних здібностей дитини, розвиток особистості в цілому;
  • створення розвивального середовища для організації різноманітних видів діяльності дошкільників;
  • формування основ життєвої компетентності дитини: уміння жити у злагоді з довкіллям та із самим собою, усвідомлювати своє місце серед інших, адекватно реагувати на події, оптимістично ставитися до життя, орієнтуватися в людських стосунках;
  • формування у дитини позитивного образу «Я», здатності до оцінки, самооцінки та самореалізації;
  • розвиток базових якостей особистості: самостійності, працелюбності, людяності, доброти, ввічливості, чесності, сміливості.
Перейти до вмісту