Педагогічний колектив
Освітній процес у ЗДО №29 «Дивосвіт» здійснюється 27 педагогами, які характеризуються так:
За освітою:
• з вищою педагогічною освітою – 22 педагоги,
• молодший спеціаліст, бакалавр – 5 педагогів.
За рівнем педагогічної майстерності:
• педагогічне звання «вихователь-методист» – 2 педагоги;
• педагогічне звання «старший вихователь» – 1 педагог;
• спеціаліст вищої категорії – 5 педагогів;
• спеціаліст першої категорії – 4 педагоги;
• спеціаліст другої категорії – 8 педагогів;
• спеціаліст – 5 педагогів;
• відповідають займаній посаді – 5 педагогів.
За стажем роботи:
• до 3 років – 3 педагоги;
• від 3 до 5 років – 5 педагогів;
• від 5 до 10 років – 5 педагогів;
• від 10 до 15 років – 3 педагоги;
• від 15 до 20 років – 1 педагог;
• понад 20 років – 10 педагогів.
- постійне підвищення рівня педагогічної інноваційної компетентності;
- використання новітніх технологій навчання і виховання, перехід від репродуктивного виду навчання до продуктивного;
- формування життєвої компетентності дошкільника в контексті Базової програми «Я у Світі» та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;
- запровадження особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання на основі диференціації та індивідуалізації;
- створення належних умов для повноцінного розвитку та реалізації дитиною свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального);
- впровадження в навчально-виховний процес науково обґрунтованих освітніх технологій, спрямованих на формування, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників;
- формування творчої особистості з урахуванням її можливостей, потреб та перспектив розвитку;
- формування шкільної зрілості дошкільника;
- формування пізнавальних здібностей дитини, розвиток особистості в цілому;
- створення розвивального середовища для організації різноманітних видів діяльності дошкільників;
- формування основ життєвої компетентності дитини: уміння жити у злагоді з довкіллям та із самим собою, усвідомлювати своє місце серед інших, адекватно реагувати на події, оптимістично ставитися до життя, орієнтуватися в людських стосунках;
- формування у дитини позитивного образу «Я», здатності до оцінки, самооцінки та самореалізації;
- розвиток базових якостей особистості: самостійності, працелюбності, людяності, доброти, ввічливості, чесності, сміливості.